Translate

יום שלישי, 21 באוקטובר 2014

מצלמות במעגל סגור

מצלמות במעגל סגור :


מצלמות במעגל סגור אלו קבוצה של מצלמות אשר מצלמת אזור מסוים, שביל או דרך, ומטרתם לכסות שטח רב ככל הניתן, מצלמות אלו מקליטות את כל הנעשה למשך תקופה של חודשים או שלוש חודשים לפחות, ובנוסף מעניקות אפשרות להעביר את החומר המוקלט לאחסון לתקופה ארוכה הרבה יותר.
מצלמות אלו יכולות להועיל לנו במצב חירום שונים, או גנבות, מה גם שהמצלמות מיועדות לצלם גם בהפסקת חשמל וזאת באמצעות שימוש בטכנולוגיות חדשניות.


אז מהן הפתרונות שמציעים לנו באמצעות מצלמות במעגל סגור :


1. מרתיעות גנבים ועובדים בעצם כך שהן רק נמצאות.
2. אפשרות למעקב ופיקוח על הנעשה במקום.
3. ניתן להשתמש בהן גם בשביל פענוח מצבים, הפקת לקחים וכדומה.


4. לפעמים מצלמה שמופנית לכיוון כביש או דרך מסוימת יכולת לסייע למשטרה למצוא אשמים בפשע אחר.

אז בגדול מערכת מצלמות במעגל סגור מקנות לנו תחושה של ביטחון, כאשר יש מי שמשגיח עלינו.

איך לבחור מקום לכל מצלמה בהתקנת מצלמות במעגל סגור בחיפה :


הרי ברור לנו שרצוי לבחור חברה מקצועית בהתקנת מצלמות במעגל סגור בחיפה, בואו נדבר על אילו דגשים חשוב לשים לב בהתקנת מצלמות שכאלו:
1. קביעת שדה הראיה של המצלמה, חשוב מאוד להקפיד להניח את המצלמות כך שינצלו שדה ראיה רחב ככל האפשר על מנת שיועילו לנו הרבה יותר,
חשוב לשיים לב היכן שמים את המצלמות ולהימנע ממקומות לא מומלצים שיהרסו את המצלמה, מקום שחשוף לגשם ולנזקי מזג האוויר למשל, קביעת הרזולוציה של המצלמה, כמובן שיש חשיבות גם לסוג המצלמה שאנו משתמשים ולהתאים אותה למיקום, למשל מצלמה באיכות גבוה נוכל לשים שתצפה למרחק רחב, מצלמה באיכות פחות גבוה אולי נעדיף לשיים אותה בחדר קטן.
2. חיבור נכון של כל המערכת בכדי שיפעל גם במצב של הפסקות חשמל.
3. כמובן שכלקוח נדרוש מחיר הוגן ושירות מקצועי של אחריות, חברה שתגיע לתקן לנו מיד כל תקלה שתצוץ במערך המצלמות.

המלצות ודוגמה מעשית למיקום המצלמות ?


אקח לדוגמה מפעל ואסביר לכם את חשיבות מיקום המצלמות במקום.

למעט כך שבמפעל מצלמות יכולות להועיל לנו מאד ממספר כיוונים, הם מצלמות מאפשרות לנו להסתכל על תהליך היצור, וללמוד כיצד ניתן לייעל אותו או לבצע אותו באופן בטוח יותר, לעקוב אחר גנבות / תאונות / ונדליזם למיניהן, הגברת משמעת אצל העובדים, ובכלל פיקוח הדוק על כל מה שנעשה במפעל.
אך למרות זאת המון פעמים קורה שמפעלים לא מצליחים להשתמש במצלמות כראוי ולהפיק מהן את המרב וזאת מכיוון שמתקינים את המצלמות בתהליך ההקמה ולא לוקחים בחשבון המון גורמים, אז בוא ננסה לתת לכם כמה עצות:
ברור שחשוב להסתכל בכל התכניות ובכל מה שעתיד להשתנות -
חשוב לשים לב לאזורים שאליהם מגיעים אדי קיטור או גזים למיניהם כי הם ישבשו מאוד את הראות של המצלמה ויהפכו אותה ללא מועילה ולכן חשוב לקחת דבר זה בחשבון.
במחסנים צריך להתייחס לכך שלא ישימו לנו שום ארגז או ציוד בשדה הראיה של המצלמה, לכן השתדלו לשים את המצלמה במקום ניטרלי ולא אחרי מקום שבו צריך להיות ארגז כלשהו.
יש מצלמות שלא שורדות טוב כשהם נרטבות, אם אלו גם המצלמות שלכם העדיפו להרחיקם מרחק סביר ממערכות כיבוי אש שבמפעל או ממקומות שיש סיכוי טוב שיירטבו.
כל אלו ועוד גורמים חשובים מאוד בהתקנת מצלמות במעגל סגור בחיפה ויש לקחת אותם בחשבון כאשר מתקינים אותם במפעל או בכל מקום אחר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה